Egyesült Királyság: A Lidl és az Aldi folytatja térnyerését
A brit szupermarketek eladásai a június 17-ig tartó 12 hetes időszak alatt 2,1 százalékkal nőttek, 2017 azonos időszakához képest – közli a Kantar Worldpanel. Néhány nehéz évet követően, a teljes szektor forgalma 2016 júniusa óta töretlenül növekszik.
A legnagyobb növekedést az Ocado webáruház érte el, 10,1 százalékos forgalomnövekedéssel 12 hét leforgása alatt.
A Lidl és az Aldi folytatták térnyerésüket a 4 legnagyobbhoz képest (Tesco, Sainsbury’s, Asda and Morrisons). Az Aldi eladásai 7,4, a Lidl eladásai 5,4 százalékkal nőttek, miközben a négy legnagyobb kiskereskedelmi lánc piaci részesedése csökkent. (Agroberichten Buitenland, freshplaza.com)
Kapcsolódó cikkeink
Ismét jönnek az ökoparadicsomok a Lidl-nél
Április 25-től és május 2-től időszakos jelleggel ismét megtalálhatóak lesznek…
Tovább olvasom >Új séfet igazolt a Lidl
A Michelin Young Chef díjas Mizsei Jani, a MÁK séfje váltja…
Tovább olvasom >Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd Németországban
Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd a Karlsruhe közelében…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >Grant Thornton felmérés: Rugalmasság és befogadó munkakörnyezet segíthet megtartani a számviteleseket
Nem csak a toborzás, a megtartás is komoly kihívásokat állít…
Tovább olvasom >Többségi tulajdont szerezhet az Emmi az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló brazíliai tejtermékgyártóban
Az Emmi Group brazil leányvállalata, a Laticínios Porto Alegre többségi…
Tovább olvasom >