Egyesült Királyság: A Lidl és az Aldi folytatja térnyerését

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 07. 11. 11:02

A brit szupermarketek eladásai a június 17-ig tartó 12 hetes időszak alatt 2,1 százalékkal nőttek, 2017 azonos időszakához képest – közli a Kantar Worldpanel. Néhány nehéz évet követően, a teljes szektor forgalma 2016 júniusa óta töretlenül növekszik.

A legnagyobb növekedést az Ocado webáruház érte el, 10,1 százalékos forgalomnövekedéssel 12 hét leforgása alatt.

A Lidl és az Aldi folytatták térnyerésüket a 4 legnagyobbhoz képest (Tesco, Sainsbury’s, Asda and Morrisons). Az Aldi eladásai 7,4, a Lidl eladásai 5,4 százalékkal nőttek, miközben a négy legnagyobb kiskereskedelmi lánc piaci részesedése csökkent. (Agroberichten Buitenland, freshplaza.com)

Kapcsolódó cikkeink