Egy zacskó keksszel nyert autót, de elhagyta a blokkját a fődíjas
Mesébe illő történet után vehette át új autóját a sajókazai Dénesné Juhász Éva, aki fordulatos események után kapta meg a Magyar Termék nyereményakciójának fődíját.
A kazincbarcikai kórházban dolgozó Dénesné Juhász Éva Békésszentandráson üdült, amikor a szomszédos Szarvason, a Tescóban vásárolt a Detki Keksz játékban résztvevő Mese mézes linzeréből. Annak rendje-módja szerint feltöltötte a blokkon található AP-kódot az akció weboldalán, hiszen rendszeresen játszik akciókon, így már több termék blokkjának kódját is feltöltötte. Fődíjat azonban még sohasem sikerült nyernie, éppen ezért maga sem akarta elhinni, mikor arról értesítették, hogy a sorsoláson a csaknem 133 ezer feltöltött kód közül az övé nyert, és ezzel megszerezte az Opel Crossland-X-et.
A Mese keksz hozta szerencse története azonban kis híján rémálomba fordult, ugyanis kiderült, hogy Évánál nincs meg a vásárlást igazoló blokk, ami nélkül nem veheti át az autót, hiszen ha nem tudja igazolni a vásárlást, akkor más valakinek sorsolják ki a nyereményautót. Éva mindent tűvé tett a blokkért, de mégsem találta meg. Ám végül a szarvasi Tesco tudott segíteni neki, és a feltöltött AP kód alapján kiállította a blokk hiteles másolatát, amivel a nyertes már átvehette azt.
Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője a díjátadón elmondta: a mostani Merre húz a SZÍVed? volt az eddigi legsikeresebb országos közösségi nyereményakciójuk. Minden korábbinál több, 15 védjegyhasználó cég vett részt a játékban, és a vásárlók az előző évinél 95 százalékkal több, csaknem 133 ezer blokk kódját töltöttek fel 170 ezer termékről, ami 111 százalékos növekedés. Nemcsak sokkal többször, hanem az előző évinél jóval többen is játszottak, hiszen az akció oldalán csaknem 29 ezren regisztráltak, ami 53 százalékos növekedést jelent. Szerinte vonzó nyereményekkel, azonnali nyerési lehetőségekkel és szívesen megvásárolt termékekkel tudták ennyire aktivizálni a vásárlókat.
A tavalyi siker után idén már két országos közösségi nyereményjátékot is indít a Magyar Termék. Benedek Eszter szerint 2018-ban elérték a maximális létszámot a 15 csatlakozó céggel, idén ennél is többen szeretnének részt venni az akcióban. A tavaszi április közepén indul négy céggel, csaknem 100 promóciós termékkel. A Spájzolj és nyer! kampányban mindenki megtöltheti a virtuális kamráját Magyar Termék védjegyes árukkal, és akinek megtelt, az indulhat a fődíjért, miközben már egy védjegyes termékkel is játszhatnak a vásárlók a napi és heti nyereményekért. Az évi két kampánnyal nemcsak több jelentkező cég igényének tudnak eleget tenni, hanem a szezonalitáshoz is képesek alkalmazkodni, hiszen van olyan partnerük, akinek tavasszal, másnak viszont ősszel vagy decemberben van a fő szezonja.
Kapcsolódó cikkeink
Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó…
Tovább olvasom >A Tesco marad, hiába csökkent a nyeresége
Ken Murphy, a Tesco vezérigazgatója nyilatkozatában kijelentette, hogy a cég…
Tovább olvasom >A Tesco Clubcard programja jelentős változásokon megy keresztül jogi perpatvar miatt
A The Sun jelentése szerint a Tesco komoly változtatásokat hajtott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Százharmincnál több nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre
Százharminchárom nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre – mondta…
Tovább olvasom >Közös szakmai konferencián ünnepli a Logisztika Napját a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) és a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU)
Ma van a Logisztika Napja. Ilyenkor országhatáron innen és túl…
Tovább olvasom >