Egy kézbe került a Cerbona és a Ham-Let
A Cerbona Élelmiszeripari Kft. tulajdonosa megvásárolta a Ham-Let puffasztott gabonaszeleteket gyártó Agrimill-Foodot, így egy kézbe került a két ismert márka. A Ham-Let további működését és fejlődését a felvásárlás nyomán a Cerbona is támogatni fogja. A puffasztott szeleteiről ismert cégnél máris beruházásba kezdtek, amelynek eredményeként novemberben indulhat a termelés az új gyártósoron.
Megvásárolta a kalocsai Agrimill-Food Kft-t a Cerbona Élelmiszeripari Kft. befektetője, így a két ismert magyar márka egy kézbe került. Az Agrimill-Food a vásárlók körében a Ham-Let puffasztott gabonaszeleteiről ismert. Az akkor Magyarországon még újdonságnak számító puffasztott gabonaszeletet 1991-ben kezdtek el gyártani.
A müzli-, müzliszelet és gabonapehely-piacon meghatározó szereplőnek számító Cerbona is belépett évekkel ezelőtt a puffasztott szeletek piacára, és a kedvező értékesítési eredményeket látva tavaly már új gyártósort állított üzembe székesfehérvári üzemében 200 millió forintos beruházásból.
A felvásárlás után az Agrimill-Food Kft. megőrzi jogi önállóságát, viszont a cég működését a Cerbona munkatársai aktívan támogatják. Mészáros Tamás, a Cerbona ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a Ham-Let gyártása Kalocsán marad, valamennyi dolgozót megtartják, és új beruházásba kezdenek. Novemberben indulhat meg a termelés az új gyártósoron, amely magasan automatizált berendezés lesz, és több fajta termék előállítását teszi lehetővé. Az Agrimill-Food Kft.-t május eleje óta új ügyvezető, Bédi Csaba irányítja, aki ezt megelőzően multinacionális élelmiszeripari vállalatnál termelési vezetőként dolgozott.
A Cerbona ügyvezető igazgatójának tájékoztatása szerint a két márka építését a puffasztott gabonaszeletek piacán egymás mellett folytatják a jövőben, és mindkét brand alatt új fejlesztésű termékeket fognak kihozni, jelentősen szélesítve a fogyasztók által elérhető termékek körét.
A Cerbona a Ham-Lettől függetlenül is lendületesen fejlődik, hiszen székesfehérvári üzemében gluténmentes termékgyártósort telepít a folyamatosan bővülő hazai és külföldi igények kielégítésére. Júliusban elindul a termelés az új gépsoron, és a nyáron az energiaszeletek piacára is belép a társaság, amely 2016-ot jelentős növekedéssel, 3,4 milliárd forint feletti forgalommal és 251 milliós adózás előtti eredménnyel zárta.
Kapcsolódó cikkeink
Megvásárolja a BOCI márkát a Cerbona, új fejezet kezdődik a nagy tradícióval rendelkező ikonikus márka életében
A Nestlé a mai napon bejelentette, hogy értékesíti a BOCI,…
Tovább olvasom >Jutalomfalatok
Nassolni mindig is szerettünk, de önmagunk kényeztetése jó falatokkal a…
Tovább olvasom >Reggeliztess, mint egy király…
A hagyományos reggeli egyre nehezebben illeszthető a modern ember étkezési…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >