Innovatív módon keres új munkatársakat a Dreher Sörgyárak
Ismerjük meg egymást egy sör mellett – ezzel a mottóval tartott rendhagyó, interaktív és élményalapú állásbörzét a Dreher Sörgyárak novemberben. Az esti eseményre beáramló több száz érdeklődő, elsősorban végzős egyetemista, pályakezdő fiatal, az egyik legnépszerűbb budapesti romkocsmában ismerkedhetett meg a vállalat munkatársaival, vezetőivel. Emellett számos előadás, illetve érdekes program várta őket, amelyek bepillantást nyújtottak a sörgyár mindennapjainak kulisszatitkaiba. Kipróbálhatták például az íztesztelők munkáját, és találkozhattak egyes márkák sörnagykövetei – ezek többek között olyan érdekes pozíciók a Dreher Sörgyáraknál, amelyek izgalmas perspektívát jelenthetnek sok munkakereső számára.
A cégek egyre komolyabban veszik az employer brandinget, vagyis egyfajta jól megkülönböztethető munkáltatói márka kiépítését, amely elősegíti a sikeres munkaerő-toborzást. A munkáltatói arculat építésére nem elég csak időszakosan, egy-egy esemény vagy kampány erejéig energiát és erőforrást fordítani. Lényeges, hogy az álláskeresőket rendszeresen érjék megbízható impulzusok a munkakeresés során az adott vállalat vonatkozásában.
– Nagyon fontosnak tartom, hogy az employer branding csak stratégiai szinten, hosszú távon tud megvalósulni, és ugyanolyan hangsúlyt kíván meg a belső munkavállalók elkötelezése, mint a potenciális munkavállalók megnyerése. Emellett azonban elengedhetetlen, hogy az új generáció, a pályakezdők, a pár éve dolgozók felé irányuló kommunikációban egészen új, kreatív, a hagyományostól eltérő megoldásokban gondolkozzunk – nyilatkozta Kreiter Éva, a Dreher Sörgyárak HR-igazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
Új felsőerjesztésű sörrel jelentkezik Dreher
A Dreher Sörgyárak egy új, ale típusú sörrel bővíti az…
Tovább olvasom >Megérkezett a málna ízű, alacsony kalóriatartalmú Dreher 24
A termék nem csak ízesítésében új, de a portfólió többi…
Tovább olvasom >Könnyedebb ízű, mégis jellegzetesen komlós sörrel jön ki a Dreher
A Dreher legújabb söre egy új, növekvő fogyasztói igényt kiszolgálva…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >