Csomagolásban újít a hatcsillagos Gallicoop
Csomagolócentrummal teszi teljessé a gyártási vertikumát a Gallicoop Zrt., a hazai pulykapiac legnagyobb társasága. Az évi 40 ezer tonna szárnyast vágó és 8 ezer tonna készítményt előállító szarvasi társaság 1,6 milliárd forintból valósítja meg a beruházást, amelyhez 50 százalékos állami támogatást kapott. A májusra elkészülő csomagolócentrum az eddigieknél gyorsabban, a legmagasabb csomagolási és higiéniai színvonalon képes ellátni a Gallicoopot.
Erdélyi István vezérigazgató szerint a fogyasztói igények a csomagolásban is megváltoztak, egyre inkább a kisebb súlyú, kiszerelésű termékeket keresik, amelyeket azonnal fel tudnak használni, nem kell hosszabb ideig tárolniuk.
Erdélyi István
vezérigazgató
Gallicoop
A piaci igényekhez való folyamatos alkalmazkodás mellett a cég fejlődésének titka az, hogy olyan vertikumot épített ki, amelyben a szántóföldtől az asztalig a termelés minden fázisát maga végzi vagy irányítása alatt tartja. Ezt alapozta meg az 1994-ben vásárolt takarmánykeverő üzem, amelynek kapacitása mára 70 ezer tonnára nőtt. Az ország legnagyobb zárt rendszerű pulykahústermelő integrációja a gyártás és értékesítés mellett felöleli a feldolgozásra kerülő pulykák előnevelését, hizlalását, az ehhez szükséges tojástermelést és törzstartást is, amit külső partnerek végeznek a Gallicoop irányításával. A cég a vízellátását és szennyvízkezelését is maga oldja meg.
Erdélyi István szerint ez a termelési rendszer teszi lehetővé, hogy a Gallicoop folyamatosan versenyképes maradjon a bel- és külpiacokon egyaránt. Úgy látja, hogy a baromfipiac viharainak hatására felértékelődtek a megbízható hazai termékek a fogyasztók szemében. Ez előnyös a Gallicoop számára, amely hatcsillagosan termel, azaz magyarok a tulajdonosok és a munkatársak, hazai a szakértelem, az alapanyag, a feldolgozás és a takarmány. Ezért is használja a cég már egy saját márkatermékén is a Magyar Termék védjegyet, és a tapasztalatok alapján további termékeinek a tanúsítását is megfontolja. //
Kapcsolódó cikkeink
Kényelmi, de nem luxus!
Nem csak a nagy élelmiszeripari vállalkozások írják a finger foodok…
Tovább olvasom >Újra megnyílnak a pénzcsapok a kertészetben
Immár kilencedszer találkoztak a kertészek, hogy február 29-én, a Zsendülés…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyes árucikkek egyharmada üzletlánci saját márkás termék
A hazai vásárlók igényeit felmérve a kiskereskedelmi üzletláncok is egyértelmű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >