Café Rotana

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 12. 03. 08:00

Mindenféle piacfelmérés, célcsoport-meghatározás nélkül nyílt meg néhány hónapja a budapesti Feneketlen-tó közelében, egyik, nyugodtnak már régen nem mondható kis mellékutcában a Café Rotana teázó és kávézó. És működik, egyelőre sikerrel. Ebből viszont esetünkben nem azt a következtetést kell levonni, hogy marketingmunkára nincs szükségük a vendéglátóhelyeknek, hanem hogy egy elkötelezetten kialakított és konzekvensen végigvitt koncepció és a figyelmes vendégkezelés mennyire fontos az eredmény szempontjából.

Café Rotana

Café Rotana

A szír-magyar házaspár a vendéglátás keleti kultúráját szeretné népszerűsíteni egy már bevált elgondolás alapján – Rotana néven működnek vendéglátóhelyek Európa más városaiban is –, remek teával és kávéval, jó koktél- és némi sörválasztékkal, jellegzetes arab szendvicsfajtákkal, és mindenekfelett a vízipipával, aminek élvezetéről nem sok fogalma van annak, aki még nem próbálta. Délután még csak egy nagy empátiájú pultos, este már a tulajdonosok is kínálják a betérőket, beszélgetnek velük, készítik nekik a sishát és a szendvicset.

A kezdetben inkább várt huszonévesek helyett lassan inkább a harmincasok-negyvenesek dominálnak a keleti enteriőrt mutató és kényelmet nyújtó vendégtérben. Az érdeklődés akkora, hogy a tulajdonosok novembertől meleg ételeket is kínálnak majd vendégeiknek.

Café Rotana, Budapest, Fadrusz u. 5.
Tervezés: saját

Kapcsolódó cikkeink