Az Aldi csökkenti a műanyag csomagolóanyagok felhasználását
Csökkenti a műanyag csomagolóanyagok felhasználását üzleteiben az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt.
A vállalat az MTI-hez eljuttatott közleményében ismertette, hogy 2025-re a saját márkás termékeknél 100 százalékban újrahasznosítható csomagolóanyagot fog használni, ezen felül szintén 2025-ig az áruházlánc 15 százalékkal csökkenti csomagolóanyag-felhasználását a 2020-as bázisévhez képest.
A műanyagok felhasználását mérséklő stratégia részeként a cég Magyarországon már az idén kivezeti a kínálatából egyebek között a műanyag evőeszközöket, poharakat, tányérokat és szívószálakat, valamint a látványpékségeknél az egyszer használatos műanyag kesztyűket. Mindezek következtében újabb mintegy 2,5 tonnával csökken majd a kereskedelmi lánc műanyag-felhasználása.
Emlékeztettek arra, hogy az Aldi Magyarországon már tavaly megkezdte a többször használatos dobozok alkalmazását a zöldségek és gyümölcsök szállításánál, így 4000 tonnányi kartonpapírral kevesebbet használtak fel, mint egy évvel korábban.
Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon, jelenleg országszerte 138 üzlettel van jelen a magyar kiskereskedelemben, és mintegy 3500 főt foglalkoztat.
A közleményben kitérnek arra, hogy az Aldi mind a biatorbágyi logisztikai központjának, mind pedig boltjainak teljes áramszolgáltatását Magyarországon előállított zöldárammal biztosítja, továbbá klímavédelmi projektek támogatásával ellentételezi az operatív működéséből származó üvegházhatású-gázkibocsátását, így karbonsemlegesen működik. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
ALDI + Balaton: 551 100 forintos kezdőfizetéssel keres szezonális munkavállalókat az ALDI a tó körüli üzleteibe
AZ ALDI idén is szeretne aktívan hozzájárulni a magyar turisztikai…
Tovább olvasom >Már létezik teljesen pénztáros nélkül működő Aldi üzlet
Az Aldi meghökkentő újítással rukkolt elő Greenwichben: megnyitotta első pénztár…
Tovább olvasom >Idén már 7 millió forinttal segíti a Generali EnterPRIZE programja a fenntartható vállalkozásokat
A Generali Csoport és az olasz SDA Bocconi közös, 2023-as felméréséből (melyben több mint 1000…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >