Hatékonyabb az automatizált iroda
Az irodai feladatok egyharmada automatizálható lenne, azonban ez az arány ma Magyarországon alig éri el az 5 százalékot. Az xFLOWer fejlesztőjének saját ügyfelei körében végzett friss kutatása szerint a munkaidő 15 százaléka felesleges papírtologatással telik, vagyis az adminisztratív bérek akár 13 százaléka, az összes költség 30 százaléka pedig könnyen kidobott pénz lehet.
A felmérés egyértelműen kimutatja, hogy az üzleti folyamatokat tekintve a vállalkozások 70 százalékának ügyvitele mérhetően gyorsabb és hatékonyabb lehetne egy folyamattámogató rendszer használatával. Az irodai papírfelhasználás (és a nyomtatási költség) az ügyfelek 42 százalékánál csökkent. A megkérdezettek fele véli úgy, hogy a papírmentes iroda legfőbb gátja a hivatalos iratok sokasága és azok törvényi előírásai, kötelezettségei. Így nem meglepő, hogy a vállalkozások 54 százaléka szerint komoly fennakadást okozna az ügyvitelt mozgató iratok hiánya. Viszont tanulságos látni, hogy a workflow bevezetése után a nyilatkozók 73 százaléka problémamentesnek nyilvánította a papírok eltűnését.
Kapcsolódó cikkeink
Frittmann János lett a Hegyközségek Nemzeti Tanácsának elnöke
Ünnepi alakuló ülést tartott a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT), a…
Tovább olvasom >Polikrízisben a zöldség-gyümölcs szektor – Megoldásokat kerestek a 2023-as Fruit Logisticán
A berlini Fruit Logistica zöldség-gyümölcs szakkiállítás harmincadik évfordulóját ünnepelte 2023…
Tovább olvasom >Nemzetközi vállalat választotta a H2Offices irodaházat
Az Orbico Hungary a H2Offices irodakomplexum első fázisába költözik. Az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Régiók Kincsei – hazai finomságok a SPAR polcain
Hazai kistermelők piacra jutását segíti a SPAR Magyarország a Régiók…
Tovább olvasom >Ismét jönnek az ökoparadicsomok a Lidl-nél
Április 25-től és május 2-től időszakos jelleggel ismét megtalálhatóak lesznek…
Tovább olvasom >