Auchan: vásárlás eladók nélkül
Eladók nélküli vásárlást tesztel az Auchan franciaországi székhelyén. Az Auchan Minute nevű teszt része egy élelmiszerautomata üzembe állítása, amely különböző organikus snackeket kínál.
Ezidáig az Auchan Minute-t egyelőre nem próbálták ki élesben, de a lényege hogy új irányokat mutat a termékkínálat és a kereskedés terén.
Az ESM szerint az új „mód” segít majd a kereskedőláncnak abban is, hogy új fizetési módszereket teszteljen. A szolgáltatás automatikusan működik majd, ám az árufeltöltésben továbbra is az Auchan árufeltöltői segítenek.
Kapcsolódó cikkeink
Felgyorsult a kiskereskedelem konszolidációja Közép- és Délkelet-Európában: a diszkontok és a helyi szereplők növelhetik előnyüket a többi versenytárssal szemben
Európa feltörekvő piacai az elmúlt két évben egyre nagyobb jelentőségre…
Tovább olvasom >Hajápolás új dimenziókban
A hajápolási kategóriában a fogyasztói igények egyre inkább a professzionálisabb,…
Tovább olvasom >Jutalomfalatok
Nassolni mindig is szerettünk, de önmagunk kényeztetése jó falatokkal a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >Sallangmentes reklámokkal újít az Euronics Beérkező levelek
Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja.…
Tovább olvasom >Komoly monitort mutatott be az LG
Tovább bővíti B2B orvostechnikai kínálatát az LG Electronics (LG). A…
Tovább olvasom >