Átadták a Magyar PR Szövetség Best Practice Díjait
Idén is átadták a felelős vállalati magatartást elismerő CSR Best Practice díjait, amelyen tisztán magyar tulajdonú cégként, csak a Coop-ot díjazták.
Szeles Péter a díjátadó eseményen elmondta: a pályázó cégek színvonalas anyagokat küldtek be pályaműként. A Magyar Public Relations Szövetség elnöke kiemelte: a pályázó cégek közül hiányoztak a kis- és középvállalkozások, és a Co-op Hungary Zrt.-t kivéve minden díjazott multinacionális vállalat. Továbbá hozzátette, azzal, hogy magyar vállalkozás is fontosnak tartja a felelős vállalati magatartást, elindult valami.
A zsűri a Coop által 2010-ben ötödik alkalommal megrendezett és pályaműként beterjesztett Coop Rally rendezvénysorozatot díjazta. Az indoklásban az elnök hangsúlyozta: a Coop Rally célja és megvalósítása, a vállalatok, partnerek közötti kapcsolatrendszer kiépítésének és fenntartásának unikális, egyedülálló eszköze. A Coop Rally mintaértékű és követendő példa a beérkezett pályaművek közt.
Az üzletláncunk egyik meghatározó ismérve a magyar termékek iránti elkötelezettsége, amelyet jól bizonyít, hogy az elfogadott üzletpolitikánk alapján, boltjaink polcain több mint 80%-ban Magyarországon előállított termékekkel találkozhat a vásárló. Emellett a hazai termékek és termelés népszerűsítésére minden év szeptemberében megszervezzük a most már tradicionálisnak tekinthető Coop Rally-t – mondta el az eseményen Murányi László.
A Co-op Hungary Zrt. vezérigazgatója hozzátette: a Coop Rally évről évre fejlődött, az alapgondolat, hogy személyes kapcsolatokon keresztül hozzuk össze a partnereinket, egyre jobban kiteljesedett. A számok magukért beszélnek. Néhány év alatt elértük, hogy egy versenyen közel 100 cég vesz részt, amelyek a kiskereskedelmi piac 15 és az élelmiszeripar 20-25 százalékát fedik le, mintegy 1000 milliárd Ft árbevételt, 70 000 munkavállalót képviselve.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >