Állandó változás
Egy hangzatos mondás szerint világunkban egy dolog állandó: a változás. Ez a tétel fokozottan igaz a hazai élelmiszer-kereskedelemre.Amiről régóta beszélnek, hamarosan valósággá válik, és egy újabb élelmiszer-diszkontlánc kezdi meg működését Magyarországon. Az Aldi indulása bizonyára jelentősen befolyásolja a piacot, árgus szemekkel figyeli majd mindenki a kezdeti lépéseket, a kereskedelem és az ipar oldaláról egyaránt.
Az országban működő diszkontláncok száma azonban mégsem emelkedik, legalábbis középtávon, hiszen egy másik hálózat eladásáról szóló hír a napokban jelent meg. Ezzel 174 Plus üzlet kerül a Spar-hálózathoz, és a cég közlése szerint a következő két évben ezeket folyamatosan Spar szupermarketekké alakítják át. Ez a lépés tovább fokozza majd a három kategória (hipermarket, szupermarket és diszkont) ádáz küzdelmét a fogyasztókért.
Mozgalmas időszak előtt állunk…
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >A Gebrüder Weiss Kft. 10 milliárd forintos beruházása a logisztika jövőjébe
Átadták a Gebrüder Weiss Kft. új, 10 milliárd forint értékű…
Tovább olvasom >