Alacsonyabb cukortartalom a Müller-joghurtokban
Újra piacra dobja a Müller két joghurtmárkáját az Egyesült Királyságban. A termékek kevesebb cukrot tartalmaznak, mint korábban.
A Müller Corner új recepttel kerül a polcokra júniustól, annak a tavaly felfedezett joghurtkultúrának köszönhetően, amely 9 százalékkal kevesebb cukrot és több fehérjét tartalmaz, és sokkal krémesebb az állaga, mint elődjének.
Az új Müllerlight továbbra is zsírmentes marad, és egyáltalán nem tartalmaz cukrot.
Kapcsolódó cikkeink
Egészséges kínálattal lép be a Danone a mix-in joghurtok kategóriájába
Olyan egészséges termékekkel lép be a Danone az 1 milliárd…
Tovább olvasom >Nyújtózkodó joghurtmárkák
A joghurtpiacon az egészség már majdnem olyan erős hívószó, mint…
Tovább olvasom >Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Százharmincnál több nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre
Százharminchárom nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre – mondta…
Tovább olvasom >Közös szakmai konferencián ünnepli a Logisztika Napját a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) és a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU)
Ma van a Logisztika Napja. Ilyenkor országhatáron innen és túl…
Tovább olvasom >