Alacsonyabb cukortartalom a Müller-joghurtokban
Újra piacra dobja a Müller két joghurtmárkáját az Egyesült Királyságban. A termékek kevesebb cukrot tartalmaznak, mint korábban.
A Müller Corner új recepttel kerül a polcokra júniustól, annak a tavaly felfedezett joghurtkultúrának köszönhetően, amely 9 százalékkal kevesebb cukrot és több fehérjét tartalmaz, és sokkal krémesebb az állaga, mint elődjének.
Az új Müllerlight továbbra is zsírmentes marad, és egyáltalán nem tartalmaz cukrot.
Kapcsolódó cikkeink
Egészséges kínálattal lép be a Danone a mix-in joghurtok kategóriájába
Olyan egészséges termékekkel lép be a Danone az 1 milliárd…
Tovább olvasom >Nyújtózkodó joghurtmárkák
A joghurtpiacon az egészség már majdnem olyan erős hívószó, mint…
Tovább olvasom >Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kreativitás és művészeti szaktudás, mint az üzleti siker alapja?
Releváns kérdés, hogy azok, akik művészeti és kulturális területen mozognak…
Tovább olvasom >Újabb kiválóságok és zöldipari innovációk a Környezet Védelméért díj átadásán
Szombaton este egy különleges helyszínen, a Duna vizén ringatózó Európa…
Tovább olvasom >Rekordszámú nevezés érkezett a Brillante-2024 Nemzetközi Pálinka- és Párlatversenyre
Rekordszámú nevezés érkezett a Gyulai Pálinkafesztiválon belül meghirdetett Brillante-2024 Nemzetközi…
Tovább olvasom >