Aki kérdez:
Kozák Ákos, ügyvezető igazgató, GfK HungáriaHogyan látja Murányi László, a Co-op Hungary Zrt. vezérigazgatója: 2010-ben is ugyanazok a szereplők lesznek jelen a magyar élelmiszer-kereskedelmi piacon, mint 2007-ben? Esetleg az Aldi belépésén túlmenően számít újabb szereplők megjelenésére, illetve kivonulókra a piacról? Azaz hogyan áll a konszolidáció a magyar élelmiszer-kereskedelmi ágazatban?
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >