A L’Oréal ismét a vállalati fenntarthatóság globális vezetője
A L’Oréal egyike annak a két vállalatnak, akik „A” minősítést kaptak mindhárom a CDP által meghatározott területen – klímaváltozás elleni küzdelem, vízbiztonság és az erdők védelme. A L’Oréal az első és egyetlen vállalat a világon, amely három egymást követő évben „AAA” besorolást kapott.
A CDP a vállalatok környezetvédelmi teljesítményét a hozzá beérkező adatok alapján A-tól D-ig osztályozza. Évente 6 800 vállalat szolgáltat számukra adatokat, ezeket értékelik azt vizsgálva, hogy milyen hatással van környezetünkre a cégek tevékenysége. A L’Oréal egyike annak a két cégnek, amelyek „A” minősítést kaptak mindhárom, a CDP által meghatározott területen. Ez az eredmény elismeri a L’Oréal kiemelkedő erőfeszítéseit, amivel a vállalat hozzájárult a klímaváltozás kockázatainak csökkentéséhez, elősegíti az erdőirtás visszaszorítását, illetve támogatja a fenntartható/felelőségteljes vízgazdálkodáshoz kapcsolódó fejlesztéseket.
Jean-Paul Agon, a L’Oréal elnök-vezérigazgatója az eredmény kapcsán elmondta: „Ismét nagy megtiszteltetés a L’Oréal számára, hogy „A” minősítést kaphatott a CDP három rangsorában. A L’Oréal az első és egyetlen vállalat a világon, amely három „A” besorolást kapott most már három egymást követő évben. A fenntarthatóság izgalmas módon ösztönzi kutatásainkat, innovációinkat és működésünket. Megerősíti elkötelezettségünket munkavállalóink és a közösségek iránt. A L’Oréal csapatai, akik nap mint nap elkötelezettek világszerte, büszkék lehetnek erre az elismerésre, amely megmutatja a L’Oréal erős elkötelezettségét a változások felé vezető úton egy fenntarthatóbb modell felé és bátorít minket arra, hogy tovább és gyorsabban jussunk el a jelentős környezetvédelmi kihívások legyőzéséhez, amelyekkel a világ ma szembenéz.”
Paul Simpson, a CDP vezérigazgatója így nyilatkozott: „Gratulálunk minden vállalatnak, akik felkerültek a CDP „A” listájára ebben az évben. Ahogy a környezeti hatásoknak az üzleti életre gyakorolt súlyossága egyre inkább nyilvánvalóvá válik, ezek azok a vállalatok, amelyek azt tűzik ki célul, hogy megoldásokat nyújtsanak, új piaci lehetőségeket ragadjanak meg és növekedjenek a fenntartható gazdaságba való áttéréssel egy időben. Sürgősen fokoznunk kell a környezetvédelmi tevékenységeket, minden szinten, annak érdekében, hogy teljesítsük a Párizsi Megállapodás céljait és a Fenntartható Fejlődési Célokat (SDG-k). Nyilvánvaló, hogy az üzleti világ lényeges szereplő ebben az átmenetben és az „A” lista vállalatai elhivatottak arra, hogy lényegesen hozzájáruljanak ezekhez a célokhoz.”
Kapcsolódó cikkeink
Komoly fenntarthatósági problémák vannak a csomagolás terén az e-kereskedelemben
Az online vásárlások térnyerésével a csomagolási méretek optimalizálása komoly kihívást…
Tovább olvasom >Fókuszban a termelői piacok szakmai napot és piacbemutatót szervez a NAK
Termelői piac a XXI. században címmel szakmai rendezvényt és piacbemutatót…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >