A Fanta kiszínezi a hétköznapokat
Ki mondta, hogy az ősszel együtt elkezdődnek a szürke hétköznapok? Idén szeptemberben igazi szín- és ízbombával robban be a Fanta: megérkezett az Instamix három izgalmas változatban, így elkészíthetjük az ízlésünknek megfelelő, egyedi üdítőnket.
Csokoládés, kókuszos vagy málnás narancs; idén ezekkel az ízekkel kísérletezhetünk a szeptember közepén érkező Fanta Instamixek jóvoltából. A recept nagyon egyszerű: egy fél literes Fanta narancsba beleöntjük az Instamixek egyikét és kész is az új csokis, kókuszos vagy málnás üdítőital.
Magyarországon először tavaly találkozhattunk az Instamixszel áfonya, meggy és görögdinnye verziókban. A termék népszerűsége miatt idén ősszel még különlegesebb ízekkel dobhatjuk fel az üdítőt. Az előző évhez képest szintén újdonság, hogy a Fanta narancs receptúrája is megújult: a Coca-Cola vállalat globális kalóriacsökkentési törekvéseivel összhangban most már alacsonyabb cukortartalommal segíti a termék fogyasztóit cukorbevitelük mérséklésében.
A Fanta évek óta alkalmaz újszerű megoldásokat, ennek egyik fő pillére a Fanta Elnöki Főnökség életre hívása, ahol népszerű influencerekkel együttműködve – köztük a slammer Bánki Benivel és a beauty vlogger Ditkével – még közvetlenebb kapcsolatba kerülnek a millenniumi generációval a közösségi csatornáikon.
A Fanta Instamix szeptember közepétől elérhető országszerte a készletek erejéig.
Kapcsolódó cikkeink
A Marvel Universe karaktereit felvonultató limitált kiadású csomagolást dob piacra a Coca-Cola
Limitált kiadású italdobozt dob piacra a Coca-Cola, melyet új, a…
Tovább olvasom >Ismerjük meg az energia körforgását a Coca-Cola segítségével!
A Coca-Cola Magyarország elkötelezett a fenntarthatóság és a tudatos fogyasztás…
Tovább olvasom >Dobozban dobja piacra a Coca-Cola a smartwatert
A Coca-Cola smartwater márkája 354 ml-es aludobozba töltött vizet hoz…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Végre hazánkban is kapható a nagyobb élelmiszerüzletekben a visszaváltható cserepalackos ásványvíz
A fenntartható ásványvízfogyasztás iránt egyre növekszik a kereslet Magyarországon. Eközben…
Tovább olvasom >Közel 2 milliárd forint összegű adomány a PENNY-től
Nagyszerű eredményeket ért el karitatív partnereivel közösen a PENNY Magyarország…
Tovább olvasom >Még egyszerűbb lesz a Lidl Plus használata
A mai nappal megújul a Lidl nagy népszerűségnek örvendő digitális…
Tovább olvasom >