51 boltot nyitott az Aldi működésének első évében Olaszországban
Az olasz piacra egy éve belépő német diszkontlánc, az Aldi Észak-Olaszország hat tartományában nyitott 51 üzletet ez idő alatt, és boltjaiban 750, az operáció és logisztika területén pedig további 530 főt foglalkoztatott.
Közleményében az Aldi Italia kifejtette, hogy egyenlő munkafeltételeket kínál mindkét nemnek, illetve működése során érvényre juttatja a társadalmi felelősségvállalás és integráció, valamint a multikulturalizmus iránti elkötelezettségét.
A vállalat „nagyon büszke” olaszországi eredményeire, és tovább kívánja erősíteni jelenlétét 2019-ben.
Kapcsolódó cikkeink
Baján nyitott új üzletet a PENNY
Baja város központjában, a Csermák Mihály téren nyitotta meg 231.…
Tovább olvasom >A Lidl spanyolországi üzleteinek száma jövőre meghaladja a 700-at
Az infláció és a csökkenő jövedelmezőség ellenére a Lidl továbbra…
Tovább olvasom >Németországi piacralépést fontolgat a 7-Eleven
Médiaértesülések szerint a német piacra való belépést tervezi a 7-Eleven…
Tovább olvasom >További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >