11 százalékkal több dolgozó az Intersnacknél
A Chio termékek gyártója, az Intersnack a növekvő exportnak köszönhetően idén több mint 11 százalékkal több munkatársat foglalkoztat tavalyhoz képest. A vállalat foglalkoztatotti létszáma ezzel 400-ra emelkedett, 75 százalékuk a termelésben dolgozik. A munkavállalók között egyre több a friss diplomás, illetve a teljes családok is.
A legnagyobb magyarországi snackgyártó győri gyárában az idén már közel háromszázan dolgoznak. Merkler Róbert ügyvezető igazgató szerint a bővítés annak is köszönhető, hogy az export növekedése részben ellensúlyozni tudja a népegészségügyi termékadó bevezetéséből fakadó nehéz helyzetet, így lehetőség nyílt a létszám emelésére.
A friss diplomások főleg a népszerű műszaki szakokról érkeznek, és karbantartási vagy logisztikai mérnöki pozíciókra jelentkeznek. A Győr-Moson-Sopron megyei munkaerő-piaci nehézségek nyomán a munkavállalók 20 százaléka munkaerő-kölcsönzőtől érkezik a vállalathoz. Az ő számukra kidolgoztak egy olyan programot, amely alapján a legjobbakat a vállalat átveszi és saját dolgozóként alkalmazza.
A vállalatnál immár több teljes család is dolgozik. Számukra is a legfőbb előny a rugalmas beosztás, így gyakran a férfiak éjszakai műszakot vállalnak, míg a nők nappali beosztást kérnek, hogy a munka mellett a családi életet is bonyolítani tudják. – „Azt tapasztaljuk, hogy miközben továbbra is fontos a megfelelő bér, a műszakpótlék vagy a bejelentettség a munkatársainknak, felértékelődött a munka- és a szabadidő megfelelő aránya, vagy a teljes szabadság a műszakválasztást tekintve.” – mondta Berecz Ágnes HR-vezető.
Kapcsolódó cikkeink
Közép-Európa legnagyobb snackgyára lesz a győri Intersnack-üzem
Nyolcmilliárd forintos beruházással fejleszti győri gyárát a következő egy évben…
Tovább olvasom >Nagy Márton: félmillió ember hiányzik a munkaerőpiacról
A magyar munkaerőpiacon 500 ezer emberre van szükség, akiket lehetőleg…
Tovább olvasom >Az olasz Illycaffe bónusszal támogatja alkalmazottait
Az olasz prémiumkávégyártó Illycaffe készpénzben fog bónuszt fizetni alkalmazottainak, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >